Call on me

Det jag har på¨min mobil på bilderna är nog det fulaste ever, men ville bara testa så köpte det. Man fick ett till sånt gratis så tog ett men det var till Iphone 5 (såg inte det) så min syrra fick det till sin mobil. Vi var på Öland igår och i förrgår. Åkte runt på olika stränder och hade mysigt. Har bränt mig lite, så ska inte sola idag. Men det var endå inte det finaste vädret idag så gör inget. Det roliga är att jag bara har solat "framsidan" av mig, så måste sola baksidan ett tag nu. Tar med datorn till Vita Sand när vi åker dit, så jag kan blogga oftare. Nu ska jag bada lilla Älva (vår ena hund). Fresten, om några dar ska jag, Liza och pappa åka till Skara Sommarland igen. Först ville vi till Liseberg och massa andra grejer men vi tog Skara i stället. Kommer bli såkul, ha det bra, ses!

Kommentarer
Postat av: Linn Ahlex

snyggt! :D

2013-07-22 @ 12:34:19
URL: http://linnffotar.blogg.se/
Postat av: Dilin

fint!:)

2013-07-30 @ 13:27:49
URL: http://dilinns.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0