Smått och smidigt!

Dessa saker fick jag då av min moster häromagen. De är små och så smidiga. Ska typ ha med dessa till idrotten, har inte använt något än men det ska jag börja göra nu. Slutade vid kvart över 1 idag, väldigt chill. Har vart ganska roliga lektioner fast tråkiga ämnen. Man skulle jobba tillsammans med någon lixom, och det gör det roligare tycker jag. Imorgon slutar jag lite senare men har spanska o allt kul imorgon så det gör inget. Sen dessutom 1 timmes raster. Vi har det varje dag så vi sticker till affären typ all the time. Köpte en cola med mitt namn på, hehe. Första gången jag hittar en med mitt namn! Ska typ byta till myskläder nu och sen sova en stund eftersom jag alltid blir hur trött som helst varje dag jag kommer hem efter jag ätit? Vet någon av er varför? Så jobbigt. Men ska försöka kolla på film istället för att sova, haha! Ha en super bra dag, seeya!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej, fina saker.

Förlåt för jag tjatar men blev det inget med blogg-gäng?
Kram!

2013-08-21 @ 16:20:24
URL: http://www.pyraja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0