Första skoldagen

Idag var då min första skoldag i 7:an. Vi hade lååånga raster, vi gick till affären och satt utanför med några andra och skrattade. Åh, dagen har varit såå bra och skrattat sjukt mycket. Känner på mig att 7:an kommer bli hur bra som helst. Vi fick även våra brev från Island idag. Jag fick en tjej som verkar vara väldigt trevlig, så hoppas vi får åka upp och träffa dom alla. Det är så mycket rolga grejer vi ska hitta på, vi ska övernatta i naturen 5-6 september, åka till simhallen den 3 september, ta skolfoto den 29 augusti, ha bolldag och massa annat kul.  Imorgon så väntas ännu en rolig dag med idrott och annat skojj. Hade även min första spanska lektion med 5 andra. Vi skrattade såå mycket och hade väldigt kul. Bästa klassen i spanska. Ska välja kläder nu och sedan ska jag packa gympakläderna och sedan sova, redan spänd inför imorgon! Hoppas ni oxå hade en toppen dag som jag, kramiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0