Favoriterna

Tjenaaaa! Slutade runt halv 2 idag, och har vart en sjuk chill dag på länge. Vi fick vara 7:or idag, så har vart en 7:a idag. Det vi gjort idag var att först träffa vår lärare, och pratade massa med han. Sen hade vi en rast som va 40 minuter ungefär och då gick vi upp till FA och käkade bullar, hehe. Sen hade vi en tipsrunda med 35 FRÅGOR, som tog ungefär 30 minuter kanske? Och då hade jag min mobil så chillade samtidigt! Efter det så hade vi 30 minuters rast. Sedan mat, då vi bara satt i 5 minuter max. Sen rast igen typ 30 minuter, sen hade vi teknik och då satt vi bara och målade. Sen slutade vi. SÅ SJUKT CHILL. Sitter just nu iallfall och äter godis (bilden ovan) och dricker läsk. Så kommer min dag se ut tills jag ska sova. Så ni får ha en sjukt chill dag, hejdå!

Kommentarer
Postat av: CECILIA

åååh, så gott!!

2013-05-29 @ 14:58:00
URL: http://candersson.bloggplatsen.se
Postat av: Sara - Hold on be strong

Gott :)

2013-05-30 @ 18:23:56
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0