15 facts

  1. Jag har aldrig kollat på PLL eller OTH
  2. Jag vaknar tyå aldrig före 11 när jag har sovmorgon
  3. Jag använder inte cykelhjälm
  4. Jag har tinituss ( stavning ) i mitt högra öra.
  5. Jag har dom finaste och bästaste vännerna i världen
  6. Om bara 11 dagar åker jag till stockholm igen.
  7. Mitt liv är nutella
  8. Jag är typ förälskad i Vin Diesel, <3
  9. Jag vill att Hans och Greta ska finnas i verkligheten, för dom verkar vara så snälla och coola
  10. Hörlurarna som man får när man köper en iphone kan jag  inte använda dom för dom är för stora så det gör ont om jag har dom i. 
  11. Enligt mig så finns det nästan bara äldre killar som är snygga
  12. Jag sover alltid med mjukis-shorts och linne
  13. Jag blir arg hur lätt som helst
  14. Det fulaste ordet jag vet är Bajs, även om jag säger det ganska många gånger per dag! + att jag har det som svordom för jag försöker sluta svära.. :p
  15. Jag tror på kärlek vid första ögonkastet, men tror inte på gud.
 

Kommentarer
Postat av: Sara - Hold on be strong

Roligt med fakta :)

2013-06-28 @ 04:43:59
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0