Stockholm ..

Den 30 juli kommer jag åka till Stockholm med bästis och hennes mamma :*
Vi kommer vara där i 3 eller 4 dagar som förra året! Vi kommer åka typ klockan 4 eftermiddagen så vi är där på kvällen typ vid 9 kanske :) och då måste vi ju gå in på hotellet och allt sen kommer vi typ sova. Sen dagen efter ska vi gå på gröna Lund till typ 11 på kvällen! Sen går vi hem och typ sover! Dagen efter det ska vi gå på något museum eller inte museum men man kan typ gå på månen och massa sånt spännande skit kuliga saker ^^ så då kommer jag nog filma eller ta massa kort :) efter det vet jag inte om vi ska shoppa eller bara gå hem till hotellet för om vi går hem till hotellet så ska vi shoppa dagen efter och då kommer jag typ handla massa med kläder, om jag hittar några då ;)
Så av, nu har jag ju typ berättat hela min resa, så nu vet ni! :)
Måste kila, bye <3
Den första bilden är på mig och Jennifer i Stockholmförra året <3
Denista bilden är på Stockholm i stan, men den är tagen från Google ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0