1 natt i skolskogen

Är hemkommen från en natt i skolskogen med klassen. Fick åka hem runt 10 tiden, så gjorde såklart det och hade även med mig Åsa, alex och albin på vägen för dom bor väldigt nära mig så vi släppte av dom. Haft såå kul, roligare än jag trodde faktiskt. Igårkväll (runt 11-12 på kvällen) så satt vi alla runt elden och pratade om allt mellan himmel o jord och hade såå kul. Idag tog vi upp kräftburarna, vi fick typ runt 200, men slängde i ungefär hälften, skärde mig dessutom på mitt lillfinger. Det sviiider. Åh, är så himla trött, somnade med mobilen i ansiktet förut, och kommer inte ihåg hur den hamnade i mitt face.. men är rätt utvilad nu iallafall. Ska nog kolla på lite film nu, och äta allt mitt godid,läsk och chips som jag har kvar, hiihi. Kram

Kommentarer
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Snygga bilder;)

2013-09-06 @ 18:59:39
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
Postat av: Linn Ahlex

Åh pringels <3

2013-09-06 @ 20:25:53
URL: http://linnffotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0