Igång igen.

Hej! Jag har bestämt mig för att börja blogga igen. Har tappat läsare, men det förstår jag. Har inte heller använt min kamera på väääldigt länge, så den ligger och dammar. I eftermiddag så ska jag åka till bästa lowa och sova över där. Vi har inte träffast på månader och det kommer bli så kul. Så tråkigt att jag har tappat kontakt med många i min gamla klass. Vi ska iallafall kolla på idol ikväll och ha mysigt. Tror vi även skulle fota, behöver verkligen nya höst-bilder. Inte tagit en enda höst-bild detta året, haha. 
Under tiden jag inte har bloggat så har jag gjort väääldigt mycket saker. Har bla. vart i växjö och shoppat där, haft väldigt roligt i skolan, vart med vänner, hade en fest med alva igår (så roligt var det) och där kommer bilderna ovanför ifrån, vart i kalmar ett par gånger, åkt på kalas och massa annat. Festen igår var super-rolig, skrattade väldigt mycket. Vi åt tacos, gick ut, kollade på roliga klipp, pratade m.m. Skulle igentligen kollat på film, men det funkade inte fast det var sjukt kul endå. Kom hem typ 20 i 12 igår, sedan var jag uppe till halv 3 och vaknade vid 10 av att någon satt ett jävla alarm på min mobil igår. Men måste packa upp alla mina grejer oså så det gör inget. Tänkte äta lite nu iallafall, så ses vi. 
kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0