High heels of, i'm feeling alive.

Idag är det tisdag och en väldigt tråkig sådan. Slutade vid 20 över 3 och en stund efter det hade jag utvecklingssamtal så jag stannade kvar i skolan. Sedan kom jag hem och åt och nu sitter jag vid datorn med mitt fula NO papper som vi ska ha prov på imorgon. Denna veckan + nästa kommer vi har ca. 5 prov ( NO, spanska, svenska, teknik och matte ) Vi har oxå engelskaläxa. Vi har inte haft några prov innan, så nu vet jag ju varför. Kommer bara öva på NO:n och spanskan, för de andra proven kan man inte plugga till om ni fattar vad jag menar? Ska ta mig lite godis och sätta mig med musik och plugga lite NO. Ses imorgon, <3

Kommentarer
Postat av: ELIN

men åhh vad gott det där såg ut!

2013-11-05 @ 20:04:42
URL: http://bbaraaelin.blogg.se
Postat av: catherine ✈

åååååh gotttttt

2013-11-15 @ 13:44:57
URL: http://bananflugan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0