Gó bit

Hej! Just nu så sitter jag och smaskar på denna go bit eftersom min syster fyller 16 idag. Skolan idag har vart bra, fick veta mina betyg och har höjt mig i ALLA ämnen. Har både A och B i nästan alla andra ämnen.  Så är väldigt nöjd. Direkt efter skolan så åkte vi iallafall till Nybro för jag skulle till frisören. Klippte inte alls mycket, fastän jag ville det. Eftersom jag vill ha ganska kort hår, men har fortfarane så jäkla långt vilket är så himla fult. Även om jag inte gillar mitt hår så ska jag ha utsläppt hår i skolan från och med nu, orkar inte ha tofs varje dag. Men är väldigt törstig så måste dricka nu, kommer kanske oxå bilder på mitt hår senare! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0