Börja varje dag med ett leende så har du det överstökat.

Testade mitt gamla objektiv som jag aldrig andvänder, detta blev ett av resultaten.
Hejsan! Vet att jag inte bloggat idag, men har inte orkat. Kollat på filmer i min säng hela dagen och väntat till imorgon. Ska oxå förmodlingen in till stan och shoppa på fredag, måste verkligen det. Ska snart äta mat, är så himla hungrig. Så hoppas maten är klar snart. Imorgon är det måndag, kan inte fatta det men jag längtar faktiskt. Väldigt många hatar måndagar, men vi har typ bara bra/roliga lektioner på måndagar. Så det är väl bra?  Hoppas ni får en bra söndag, kramis!
 

Kommentarer
Postat av: Linn Ahlex

Fin bild!

2013-05-26 @ 18:26:22
URL: http://linnffotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0