3 månaders längtan..

För MER än 3 månader sen, nästan 4 bytte jag skola. Tog farväl av alla människor och kompisar på skolan. Saknar tiden som madesjöare en del! Har inte sett några från skolan, jo Alma såg jag i Kalmar och Hampus har jag sett. Men inte någon alls annan av typ 300 personer. Men 1 av dom 300 ska jag få spendera 2 dagar med nu, LOWA! Saknar den tjejen så enormt och vi var typ som bästa vänner. I skolan var vi aldrig typ med andra utan bara varandra. Så imorgon åker jag till henne vid typ halv 12 och ska sova över där. Kommer bli grymt kul, och vi går äntligen spendera tid tillsammans. Kommer ge dig en stor kram, så håll balansen! På onsdag ganska tidigt åker vi in till Kalmar för en shoppingrunda i stan. Det var ett tag sen vi gjorde det tillsammans faktiskt! Längtar, ❤
Sen skulle jag oxå säga att jag kommer nog inte blogga så mycket! Bloggar ju genom mobilen, men får se om jag har internet där. Så förvänta er inte massor med roliga inlägg eller så. Men idag sov jag till halv 3 så ska inte vara uppe mer än MAX 2! Ska ställa alarm imorgon, men det är inte alltid jag vaknar.. Det ringer många personer till mig runt 11 tiden oftast, så dom tror säkert att jag är knäpp som aldrig svarar då.. Hehe! Nu ska jag iallafall snart sova, ses imorgon lowa! Wihooooo 😘


Kommentarer
Postat av: Lowa

Åh, fina du! :*

Vet igentligen inte varför det tog så lång tid innan vi sågs?
Men jag är så glad att jag träffade dig och redan typ första dagen blev vi som tvillingar, vi började vara tillsammans, sova över och vara som syskon! Alla minnen jag har med dig är så himla underbara! Jag är så glad att du är du, allt vi gjort vill jag tacka för och du betyder sååååååå mycket för mig! <3
Du har hihi varit som en hjälp för ett bättre liv, en bästa vän, och en bara helt underbar Kajza! .<3 älskar dig så <3 <3 <3 <3 <3

2013-01-01 @ 23:57:21
URL: http://lowaek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0