Kär i en gamer

Ser ni? Mitt hår, det är typ olika färg på olika bilder. Idag har det regnat, vilket jag tycker är bra, för då smälter snön bort fortare. Det är oxå roligare att fota då, för vad man än tar kort på altså vattendroppar så blir dom fina, hur man än gör. Och det är ju alltid kul att fota om bilderna blir bra! Idag har min kusin vart här, hennes kille och deras lilla barn. Hon är så otroligt söt. Vi åt tacos och hallonpaj, tror det va jortgubbar i oxå. Ät sjukt trött nu iallfall, så ska kolla på film sen ska jag nog sova. Är så himla trött. Ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: angelica

ha en bra lördag :D

2013-04-13 @ 11:47:23
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0