I get you like oo baby

Till nyheten då..
 

Jag har ju slutat i min gamla klass och dom skulle ju åka till liseberg! Ellerhur?! Och VET NI VAD?  Vi är bara 7 i min klass! Vilket är LIIIITE!! så vi ska åka till liseberg innan vi slutar 6:an! Och fattar ni? vi är bara 7 stycken i min klass och vi ska åka till liseberg, altså det är som en familj nästan, så det kommer inte alls vara jobbigt att vara där, för man måste ju antagligen hålla ihop antar jag! Och eftersom vi inte alls är många så kommer det ju gå gallant! Och Alva och jag kommer antagligen få ett eget hotellrum för det är ju bara 2 tjejer i min klass MED MIG! så killarna får 1 annat eller 2, vet inte! Och min klass är bara för rolig, man skrattar hela tiden, man får ont i kinderna varje dag för man skrattar så mycket! Så jag var lite småsur för jag inte får vara med på liseberg med dom andra i min gamla klass, men det är jag inte längre! HIHI, ska ju dit själv?!?! och det kommer inte kosta alls mycket! 4000:- ungefär för vi 7 + 2 fröknar då! Så det kommer bli FEEEDT awsome! ^^
 
BAAMMM, på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0