This is more than a cruch, more than a like like.more than a love, baby i'ma make your mind

Idag hängde jag med alva hem från skolan igen! Men åkte hem vid typ 4 för dom hämtade mig då! sen så skulle ju alva packa idag för hon ska te ullared imån! Jag vet att jag har bloggat dåligt, men asså jag pallar inte.. xd Jag har vart jättemycket med alva på sista tiden, sjukt kul har vi ju alltid oxå! det var så himla kul idag speciellt, Alvas småsyskon annie dom går i 5:an och astrid i 3:an! Dom är så sjukt roliga asså, det går inte att inte skratta hemma hos dom, dom är så sjukt roliga! Men aah, vi ses!

Kommentarer
Postat av: ebbs

emm.. inte för att störa dig i allt annat du skriver om men har du inte en frågestund att svara på ett inlägg??

2012-11-15 @ 19:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0