svar DEL 2

har du någon kille? 
Jaa!
Vad har du för kamera? 
Canon EOS 600D
Hur många syskon har du? 
3 !
Favoritplag? 
Inget typ..
Har du några husdjur? 
3 hundar!
Hur många nagellack har du? 
Ingen aning..
Vem är din bästis 
redan sagt!
Hur mycket pengar lägger du på smink/kläder? 
Lagom kanske..
Kan du göra en video där du visar ditt smink? 
Na.. kanske det! ;)
Vem är din idol 
ingen!
Jag har provar jättemånga olika mascaror men det bara klumpar ihop sej med dom, vilken/vilka mascara/mascaror rekomenderar du? :)
Jag rekomenderar min röda som jag har visat i många videos! kommer inte på vad den heter ba..
Ditt favorit tv program just nu? 
Ingen aning!
Din favorit film? 
Ingen!
favorit låt? 
Ingen!
vad har du för kamera? 
Canon!
har du alltid gått på den skola du går på? 
Nae! Men jag önskar att jag har det, för den äger!
vad vill du bli när du blir stor? 
Någonting med sjukvård iaf, asså ni vet! Doktor osv.
vad tror du att du kommer välja för linjer och skola när du ska välja gymnasium? 
Vilken skola vet jag inte, men jag vill välja OMVÅRDNAD!
kan du göra en video och visa vad du har i din väska,rum mm?
nÄR MITT RUM ÄR KLAR KAN JAG VISA DET!
hur många syskon har du? 
3!
vilket är ditt favorit plagg i din garderob? 
Ingen aning..
vad önskar du dig i julklapp?
Pengar!
har du några piersingar? (bild?) 
Japp! i näsan!
har du rökt? 
Nesh, aldrig!
har du några husdjur?
jaa, 3 hundar!
 
kan du göra en ullaredhaul, SNÄLLA!!!
Tror inte det, sorry!
 
 
Tack för alla era frågor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0