svar DEL 1

1. Är din syster Liza? ;) 
Ja
2. Varför bytte du skola? 
Hade problem osv.
3. Kan du berätta om hur det gick till när du blev mobbad, hur klarade du dej ur det, tycker du är en kämpe! 
Naa, vill nog inte prata om det! tack!
4. Har du några djur? 
jaa, 3 hundar!
5. Kan du svara på alla frågor i en video? 
nää, orkar inte det..
6. Jag älskar dina videos så himmla bra! 
HAHAHAHA, tack!
7. Hur många saker köpte du i ullared? Hur mycket kostade det? 
Över 100 saker iaf, lite olika priser!
8. Har du/har du haft några/något husdjur? :) 
jag har 3 hundar! små!
9. Vem är din bästis? 
Har många, men den som jag har känns sen jag var jätteliten är Jennifer! :D
10. Nu när du har bytt skola, går du i samma klass som timoty?
Jaa, det gör jag! fresten, han heter Timothy! ;) 
11. Mörk, norman eller vit choklad? 
Normal!
12. Ögonskugga eller mascara? 
Maskara, helt klart!
13. Läppbalsam eller läppstift? 
Läppstift!
14. Foundation eller puder? 
Puder!
15. Har du färgat håret någon gång? 
Nope!
16. Kan du göra en till video där du sminkar dej? 
Nja.. kanske det!
17. Kan du göra en video där du dansar gangmang style? (stav) 
HAHAHAHAH, NAE..
18. Favorit glass? 
Vanilj!
19. Är detta din första kamera eller har du haft några/ någon tidagare? 
Jag har haft 1 förut !
20. Går du på nån sport? 
Nae!
Förlåt för att jag har varit så jobbig och frågat allt detta, :), hoppas du förlåter mej ;)
haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0