sleepover med bästa imån :*

imån ska ja sova över bed bästa :*
Vi kommer ha superkul! :D Kommer åka till henne imån på dagen så sover vi över till fredag eller lördag! :D
det brukar alltid bli så att jag sover där mer än jag igentligen ska! Så vi får se om jag bloggar mycket eller lite.. men ah jag får sitta vid Jennifers dator medans hon sitter vid sin IPHONE ! ^^
Det kommer iaf bli aWesome, eller hur jennifööööör? ;DDDDD<33
Men nu ska jag ta ett bad sen ska jag fixa mej lite sen sova.. ni ska ba veta vad trött jag eeeee! ;D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

2012-05-17 @ 11:17:16
Postat av: Jennifer

OFC, att det kommer bli bääääääääääst! ;DDDDDDDD <33333333333333

2012-05-17 @ 11:18:28
URL: http://jennifersvedin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0