DANSA , PAUSA

älskar den låten <3
aah..jag har inte bloggat idag eller jo något litet ..
men jag har varit ute , gjort läxa, kollat BB , datorn , fotat a little bit.. och såklart STÄDAT O.O
det jag längtar till mest denna vecka är att på fredag ska jag och min familj nästan alla iaf, då ska vi åka till Vitasand och sova där i vår husvagn! Jag ska även sola oxå, ska ta kort FÖRE o EFTER och se om jag blir brun!
Dock kommer jag INTE blogga någonting! Jag har fixat tidsinställda redan nu, för det ska bli en dator-fri helg! :D ska bli riktigt mysigt och härligt att få sola! Ska kanske bada, men det är så superkallt! ^^

men nu ska jag snart sova, jag ska bara fixa mej och sedan fixa lite med mina bilder och mappar på datorn!

Ses sen alla finfina :*


liza, ludde och jag 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0