Blandat info!

nu skriver jag en hel del..

Jag har inte bloggat så mycket ett ah inte alls mycket! Men det är för att jag har varit på vitasand hela helgen , men då kom LITE tidsinställda! och sedan ska jag städa mitt rum, det ser ut som ett helvete :p
Men ah, sen ska jag bli klar med mitt rum INNAN skolavslutningen! Altså måla väggar och allt sånt! Oche sen snackade jag med Bästis igår för vi skulle prata om Stockholm, så då har vi BESTÄMMT att jag SKA följa med som jag gjorde 2011 ! Vi ska åka i JULI ! Och då kommer bildBOMB kan jag ba säga..
Jag kommer ta med min vän CANON och hon med sin IPHONE! Och det kommer bli så jävla aWesome ^^
Vi kommer vara där i 4 dagar tror jag !Det var vi iaf förra året, men det var ju då så .. ah jag venne riktigt!
Sedan i sommar kommer jag vara på vitasand hela sommaren! Så då blir det kanske bara 1 inlägg per dag! Om jag inte vill göra tidsinställda hela dagen idag ? :D Men ah,, det var lite info från mig hur det har sett ut och hur det kommer att se ut!

Hejdå! :)


Haha , jag o Julie med min kamera! Julie ville oxå låna mina glasses ^^
Den är tagen av ellen när Jag, julie och kajsa och ellen med då fotade hemma hos Julie! För kanske typ 1-2 månader sen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0