Morron!

Nu är det morron , eller ah förmiddag! :)
Framåt 2-3 ska jag ju till kalmar och kanske köpa Björn Borg eller Converse! Men dom flesta säger converse , men det är så MÅNGA som har det och vissa säger björnborg och jag tror jag väljer det! Men jag vetifaain!
Men jag venne ! :(
HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP , jag kan inte bestämma mig!
MEN NU VET JAG!
Jag ska vänta tills vi går in på affären där jag ska köpa dom OCH sen då provar jag en björn borg sko på ena foten och en converse på andra :D
gör vi :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Om dom inte kostar lika mycket.. ta dom som är billigast? :) <3



kram

2012-03-23 @ 12:43:03
URL: http://idamatildapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0