Baby förlåt mig!

Rör vid dig , din varma kind , vi ligger här i sängen säger ingenting. Om en minut tar allting slut! A-allting slut , a-allting slut.Du ser på mig , jag ser du ler! Försöker dölja tåren som trillat ner.Om en minut tar allting slut.a-allting slut , a-allting slut!
Plötsligt står jag här helt ensam utanför din dörr , Mitt hjärta skriker , önskar allting kunde va´ so förr ! Har inge jävla aning om vad jag ska ta mig till ?

Baby , Baby allt jag vill....

Snälla kan du ...

BARA FÖRLÅTA? Vill att du ska förlåta.Snälla kan du förlåta? Så baby förlåt mig!
Kan du förlåta? Vill att du ska förlåta.Snälla kan du förlåta? Så baby förlåt mig Baby förlåt mig! Det svider som ett öppet sår trost det gått så många år! Försöker glömma dig men du finns kvar någonstans i mig ! Jag vänder om , gång på gång men det är svårt att släppa allting eftersom du finns kvar någonstans i mig ! Alla talar om att tiden läker alla sår. Men jag kan inte släppa taget fast det gått så många år! ingen jävla aning om vad jag ska ta mig till ? Baby , baby allt jag vill..
Snälla kan du..
BARA FÖRLÅTA?Vill att du ska förlåta.Snälla kan du förlåta?Så baby förlåt mig! Kan du förlåta?Vill att du ska förlåta.Snälla kan du förlåta? Så baby förlåt mig Baby förlåt mig! Baby jag vet inte vad jag , jag ska ta mig till! Du vet att jag skulle göra allting , allting som du vill ! Vart än jag vänder om så jag när du går förbi! Du existerar överallt här i min fantasi! Om jag bara kunde släppa taget , bara let it go men det är för svårt för baby , babe know i love u so ! Har ingen jävla aning om vad jag ska ta mig till! Baby , babe allt jag vill..
BaAr förlåta? Vill att du ska förlåta.SNÄLLA Kan du förlåta ..
Snälla kan du förlåta? Så baby förlåt mig snälla förlåt mig! Kan du förlåta..
Vill att du ska förlåta.. baby förlåt mig.. så baby förlåt mig!!! BABY FÖRLÅT MIG.
texten har inget med mig att göra bara så ni vet xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0