Vill käna mööniss! $

Mööniss = moneys! ^^
Säger det hela tiden! xd
Men ah.. igår plockade jga lite kottar åt mormor så då fick jag 100 kr, sen hade jag typ 60 kr själv! så det blir 160.Sen ska jag få mina månadspengar för fick inte förra månaden eller ah jag glömde och sen har jag inte fått denna så jag har mellan 200-250 så typ 400 kr till och det blir 400+160 = 560! Så då har jag lite pengar! :D
Och dom ska jag ju såklart ha till stockholm! Men jag ska sju shoppa för dom.. såå.. jag har inte pengar till något annat ! Men min älskade b<3sta mamma betalar det! ^^ <3333 Så bra, sen får jag pengar till at shoppa oxå av henne! :D <3 Sen får jag av mormor oxå! :D
 
DET REGNAR SOM SATAN I HELVETE HÄR NU! oCH JAG ÄR HÄR INNE ENSAM! :((((
Hahaha, xd
 
Sen vill jag käna mer pengar för jag har en sak att säga till dej jennifer : JAG KOMMER KÖPA MASSOR MED KLÄDER OSV. SÅ DU KOMMER NOG ATT FÅ VÄNTA PÅ MEJ I VARJE AFFÄR! ^^ <3333333333333333333333
 
Haha, ses sen!! :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0