Roligt roligt!

Idag har jag, liza, ludwig, mamma och pappa åkt båt från kalmar till öland! Så man åkte supernära ölandsbron och så var vi vid starden precis vid ölandsbron och sen åt vi och gick lite i affärer sen vid 2 åkte vi  båt till kalmar och då stog vi läängst fram och då kom det en superstor våg över mig o liza så vi blev dinssura! Den skvätte så himla mycket så det händer flera gånger!tillslut gick alla och vi bytte ställe vi med fast på andra sidan av båten längst fram och där var det okej! Jag hade tyvär inte med mig kameran s¨jag kunde inte ta kort, men ajg gjorde det med mammas mobil så det var ju bra! Men jag kunde inte zooma så, bilder blev det iaf! Sen nästa vecka  ska vi i min familj vara nere vid starden och äta oså 1 dag! Sen Mats altså pappan i den andra familjen han har typ varit scoutledare eller nåt! Så han hade 7 canoter med 3 platser i varje så vi ska typ padla kanot mellan vitasand och öland! Iaf vad alla säger! Så det kommer bli heeeeeeeelt awesome! :D Men det var det jag hade att säga nu! Ses sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0