10 fakta om mej.

1.Jag har blivit mobbad på lågstadiet och mellanstadiet.   :/
2.Jag gillar mina ögon.
3.Jag älskar danska. eftersom jag är halv dansk! ^^
4.Jag har VÄRLDENS BÄSTA bästis, som litar på mig och tar mig för den jag e :* <33
5.Jag hatar mobbing och falska vänner.
6.Jag älskar stockholm, speciellt när man är där md världens bästa :*
7. jag och jennifer har kännt varandra sen vi var drygt 2 år! ( i think )
8. älskar att blogga!
9.Älskar godis! ^^
10. JAG ÄÄÄÄÄLSKAR ATT FOTA! canon <3
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du e sååååå söt älskling älskar dej meeeeest! :** <33

2012-07-04 @ 14:47:07
URL: http://jennifersvedin.devote.se
Postat av: Ellen

Jag minns iaf inte de, men en fråga: Vem blev du mobbad av? xd
Jag kommer iaf inte ihåg att du har blivit mobbad, men av vem blev du de? ;)

Svar: En dum fråga, där du vet av vem!
Kajza Andersson

2012-07-05 @ 22:46:33
URL: http://eellensvenssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0