Blandat!

Tänker säga lite saker ni bara.
 
Igår fixade jag bara nåra tidsinställda, så jag ska göra många fler sen! Jag ska försöka göra så att det kommer 1 inlägg varje timme om ni fattar! Men jag vet inte vad dom ska handla om ... :s

Sen så ska jag åka hem på fredag och bara vara hemma som vanligt! Och sen på lördagen så åker liza och jag hem till pappa och sover över där! Vi har redan bestämmt vad vi ska äta ^^ Det fick bli världens godaste mat :
Crispies , potatis och hollandiessås! Sen ska vi koka skalade morötter! :) Det är supergott, ni borde prova! ^^
Sen på söndagen så åker vi ju till kolmården och är där i 2 dagar ! Och det är bara öppet till 7 så vi måste vara där i 2 dagar! :D Sen på hotellet så finns det spa och stora pooler och sånt som vi kommer bada i! I hotellets källare typ! ;) Så det kommer bli såååååå aWesome! ^^
 
Men nu ska jag göra tidsinställda, hejdå! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0