svar på tal!

Svar: Nae , dom behöver ju ine härmas , men jag skulle nog tro att dom skulle härmas !  Och ja du kanske tycker att amn borde få göra sånna bilder , men du tycker inte om när man härmar dej men aja! Och ja jag bloggar väldigt mycket så jag tycker inte jag ska blogga mer! :ooo
Svar: Jaa det var första gången vi var , det hade jag inte tänkt på! <333 Jaaaaaaaaaaaa , dom är värkligen dom finaste och snyggaste i världen !!!!!! <33333333
svar : Tack :)<3
Svar : Okej , vad roligt ! ;) <33
Svar : Tack , snäll du är ! <33

Kommentarer
Postat av: JULIE♥

okej..

men jag bryr mej inte om nån härmar mej (:

Ba så du vet! <33

2012-02-15 @ 15:00:59
URL: http://julieanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0