Kajsa och jag idag ! :)

Detta är lite foton på Mej och Kajsa idag , den hemlga saken vi gjort idag var att vi fotade ute med sommarkläder altså klänningar osånt ! :D Så nu får ni se dom ! OBS: våra idéer med bilderna !!


| fotograf -  [ME] | Modell - Solen :D | Kamera - Canon EOS 600D  (min) |



| Fotograf -  Kajsa | Modell -  [ME] | Kamera - Canon EOS 600D (min) |



| Fotograf-  Kajsa  Modell - [ME] | Kamera - Canon EOS 600D (min) |




| Fotograf - Självutlösare| Modeller - Kajsa och mej |  Kame
ra - Canon EOS 600D (min) |



| Fotograf - Självutlösare | Modeller - Kajsa och mej | Kamera - Canon EOS 600D (min) |



Såå , nu ka vi ut på stan och fota igen:D Så det blir fler bilder senare , hejdåå!









Kommentarer
Postat av: JULIE♥

sv : nej, jag vet inte om dom inte vill att e-mailen ska publiceras, men det står ju faktiskt bredvid där man ska fylla i sin e-mail '(publiceras ej)' och då ska den ju inte visas? det är därför de står så? xD

Och man vet aldrig om nåt peddo kollar ens blogg, för om man ger ut bloggens namn, kan ju vem som helst se den, ellerhur? ;D

2012-02-26 @ 20:50:17
URL: http://julieanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0