YOU MAKE ME FEEL.

Idag har det varit en bra dag! På idrotten så hade vi juldans igen, och jag gillar imte precis att hålla någon kille i handen som jag inte gillar.. men denna lektionen var faktiskt rätt okej. Fick dansa med Timothy för det mesta, så det var ju lungt då! Skrattade grymt mycket, så det var kul ! :) Efter skolan hängde jag med alva hem, och hon hade glömt sin nyckel inne och det var låst, hehe så vi fick vara på skolan och spela och äta mellis. Hade ju surfplattan med så jag tog med den dit så vi lyssnade på musik. På torsdag så ska vi 7 tjejer hem till alba för att öva på låten vi ska sjunga på julavslutningen. Nu ska jag titta vidare, hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0