FRITTE!

vid halv 8 sticker jag iväg till Fritte och möter upp Alva och gabbi där. Vi skulle igentligdn gått dit tillsammans, och ha en julkväll med paketer osv. hemma jos alva efter det ... men det blev inte så sen. Så vi ska ha det näst nästa torsdag tror jag. Sen ska det bli skönt för att vi på min skola får tidigare jullov än alla andra, så det blir skönt. Det är många som undrar vad fritte är. och det är typ en fritidsgård som man brukar gå till på fredagar. Asså på fritiden då. Så man är i en stor källare med många rum. Oså kan man kolla på TV, spela spel, köpa godis och massor med sånna grejer. Första gången jag gick dit med alva var det, så trodde jag att det skulle bli astråkigt, men det var snarare jättekul. Nu ska jag göra mig lite iordning snart, ses efter fritte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0