1 dag kvar!

Vart i Kalmar idag och hälsade på farfar! Efter det åkte vi till affären och sen hem. Åt mat för en stund sen, är sååå mätt. Lite senare ska vi äta kladdkaka med grädde. Idag är det 1 dag kvar till nyårsafton! 2012 för mig har vart ett bra år! Har gjort så mycket med roliga saker. Stockholm, nya vänner, minnen, flyttat, och massor med annat. Vill att 2013 ska vara ett sjukt bra år, tror att det kommer bli MINST lika bra. Kan inte beskriva min tillbaka längtan är till STOCKHOLM. Saknar det så oerhört mycket!

Vad är det bästa som hänt dig 2012? 😊


Kommentarer
Postat av: Ellen

Kajza, kommer du ihåg när vi fotade i april? Hahha, gud! Jag kollar tillbaka på dina gamla inlägg och så himla mycket minnen dyker upp, bl.a i februari när alla vi tjejer fotade, herregud! Och sen slutade ju du och har säkert fått jättesnälla kompisar, men hoppas du får ett jättebra 2013 om vi inte ses ( som vi säkert kommer göra ) men ha de bra!

Gott nytt år! ❤
Ellen

2012-12-31 @ 12:41:41
URL: http://eellensvenssons.blogg.se
Postat av: Ellen

Kajza, kommer du ihåg när vi fotade i april? Hahha, gud! Jag kollar tillbaka på dina gamla inlägg och så himla mycket minnen dyker upp, bl.a i februari när alla vi tjejer fotade, herregud! Och sen slutade ju du och har säkert fått jättesnälla kompisar, men hoppas du får ett jättebra 2013 om vi inte ses ( som vi säkert kommer göra ) men ha de bra!

Gott nytt år! ❤
Ellen

2012-12-31 @ 12:41:41
URL: http://eellensvenssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0