Ullared

 
Ni ver ju säkert redan hur MYCKET jag vill åka till ULLARED.och jag ska ju dit i november! Ganska låångt kvar! Men endå, då har jag ju något att längta till iaf! ^^  Och jag har ju lite saker jag vill ha som jag rdan ve att jag ska köpa och jag tänkte " DELA MED MIG " av det! :)
 
1.China Glaze ! Det är ett nagellack som kostar runt 100 kr här, men på ullared får man dom för 40 kr /.styck
2.Anisktsmasker. 3 stycken tror jag vill ha! Dom kostar typ 15 kr här! Men där får man dom för 9 kr.
3.Star nature parfymer. 2 stycken tror jag! Tuttifrutti och vilda bär.
4.Puder! 13 kr får man dom för DÄR men här typ 40!
5.Rollon concealer! 99 kr! här typ 150!
6.Hårinpackning! Kostar 10 kr! Här typ 100 kr.Men jag vill ha jordgubbs lukt !
7.Britney spears parfymen. Den lila! här kostar den typ 400 kr, men på ullared 150 kr! :D
8.Pads! 60 stycken för 5 kr! kommer typ köpa 5 stycken! ^^
9.Tops! Man får 500 stycken för 4 kr! Kommer typ köpa 2-3 stycken! :D
10.Burk! Jättegullig för bara 10 kr! 
11.Sand eller ah typ krossade stenar eller nånnting! Kostar 10 kr styck för 1 burk! Och då kommer jag hälla i den sanden i burken och så kan man sätta sina smink penslar där i! :D
12.Smink borstar från ecotools och andra borstar! :D
13.Hårnålar. 60 stycken för 9 kr! KAP.
14.Smink , vet inte precis vilket!
15.GOOODIIISS (a)
16.BH:ar. typ 3 stycken kanske! :)
17.Nagellacks remover i burk. DIP IN!
 
VET MASSA MER SAKER men orkar inte skriva!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0