Star nature

Detta är en parfym som jag vill ha! Den kan man köpa på ullared, och dit ska jag ju, som ni såg i videon! Men iaf.. jag vet inte vilken av dofterna jag vill ha..men jag vill nog ha 2-3 tycken iaf! Dom kostar ju lixom bara 30 kr!! o.o   Så varför inte ta typ 3? ;D
Tänkte visa sorterna som finns så jag tnkte visa dom NU:
Denna luktar Vattenmelon, eller ah det står att den ska det iaf! Tror inte den kommer lukta å gott för jag gillar inte vattenmelon eller lukten! Så jag tror jag skippar den..
Kanel. Kanel luktar gott tycker jag! Den kommer nog påminna mig om julen! Men jag tror inte jag vill ha den, vill nog inte gå runt och lukta kanel hela dagen! ^^
Kiwi. Altså jag tål inte kiwi.. eller jag  kan iaf inte äta det, så jag kommer nog inte köpa den heller! Men annars så tror jag att den kommer lukta väldigt gott! ;)
Äpple.Äppel luktar gott, och det kommer nog parfymen oxå göra! Jag tror att jag vill ha en som luktar äpple, för den luktar väldigt gott och lite roligt! Så jag får se om jag köper den faktiskt! :D
Altså.. det står att den ska lukta melon, men det ser ut som en nektarin! Så jag vill nog inte ha den heller! ^^ Är inte så förtjust i nektariner, men den luktar säkert gott.. men vill nog inte lukta det som jag inte tycker om..
 
Vanilj.Den luktar nog oxå supergott! Och den vil jag oxå köpa! Men jag tror endå att jag inte kommer det, för jag har redan en vanilj parfym som är typ någon sån sak, som är köpt i ullared då, så jag får se lite..
Tuttifrutti. DEN VLL JAG VÄRKLIGEN KÖPA! JAG MÅSTE HA DEN! den värkar lukta heeeeeelt AAAWWWWWWWESOME! Jag ska ng köpa den ELLER JAG SKAAAAAAAAAAAA KÖPA DEN! :D
Wildberrys.Den vill jag med köpa! Den luktar nog superrrrrr! Vill värkligen ha den meeeeeeeeed!!!!!!!
Persica.Den luktar nog jättegott, men jag tror inte jag ska köpa den! Jag vill köpa den, men jag tror jag köper andra! :D
Bubbelgum.Den tror jag att jag vill köpa, altså det är sååååååååå många som har köpt den, så jag tror jag satsar på dne oxå! :D
Sockervadd.Tycker inte det luktar så gott. så jag köper INTE den! ^^
Jorgubbe.Jordgubar lukat väldigt gott! Men den ser inte ut att lukta så gott.. så jag tror inte att jag kommer att köpa den, men den kanke lukftar super, så vi får se! :)
Coco.Den sägs att lukta jättegott! Och det är många som har köpt den, så jag funderar på den faktiskt! ^^
 
 
 
Sen finns det 9 stycken andra, men jag orkar inte lägga ut alla dom men jag kan säga smakerna och det är : Mandarin, Päron, Choklad, Banan, Körsbär, Glass, ananas och sen finns det 2 till, men jag vet inte vad dom heter så ni får kolla själva!:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köpte du star nature sockervadd

Svar: Jag köpte den inte, men den finns typ på ica eller nåt :)
Kajza Andersson

2013-12-27 @ 20:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0