Sluta.

ska jag säga varför?
OKEJ.
 
SVAR: det kan bero på att jag blir ledsen.Det är inte kul att folk är dumma mot mig hela tiden.Bara för att du inte har blivit mobbad osv.Så ska du inte vara en heller!!! Jag har inte mobbat någon IN MY HOLE LIFE!!! Du och kajsa och anonya fasst jag vet att det är samma peroner har krivit över nästan 10 kommentarer! Som är otrevliga.
 
Nu vill jag att ni svarar på min fråga!
 
Min fråga är : har ni något problem med att jag tar bort dom eller? Om INTE, varför då fråga? :o

Kommentarer
Postat av: Ellen

Okej Kajza, förlåt. Men det var verkligen inte meningen att vi skulle skriva "anonyma". Vi skrev det igen för att vi glömde skriva dit våra namn.

För du vet ju hur jag är .. Om jag blir arg vill jag uttrycka det så att den personen som jag är arg på ska få typ "smärtan" eller så.

Förlåt för min dåliga attityd och allt.. Men ett tips: För att få en rolig blogg och så, är det kul att komma på eget liksom. Man ser inte alls så stor skillnad mellan Julies och din sidmeny eller så. Du får ju göra som du vill, men det är roligare att komma på eget.

Hoppas inget hamnade ivägen för oss nu. (:

2012-08-14 @ 21:05:36
URL: http://eellensvenssons.blogg.se
Postat av: kajsa

Säger som Ellen där uppe, jag har också bett om förlåtelse , som jag skrev :) Hoppas det är okej , och har sagt det typ 10 gånger men jag/vi menade INGET illa!

2012-08-14 @ 21:35:09
URL: http://ryttarenkajsa.blogg.se
Postat av: josse p

Haha vilka töntiga kompisar du har Kajza! Skit i dom, din blogg får se ut precis som den vill! <3

2012-08-15 @ 09:26:42
Postat av: Alma

Ta inte åt dig vännen, <3

2012-08-15 @ 20:34:53
URL: http://filifjoonkaanslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0