Frågesport!

Nu kör vi med en liten frågestund då! Tänkte köra lite annorlunda..på mitt eget vis!
 
Jag ska ställa några frågor till er! Och dom ska ni svara på i kommentarfältet om ni vill! Helt frivilligt.
Sen ska ni kommentera frågor till MIG som jag ska svara på i en video! :D
 
Frågor till er:
 
Varför läsare ni just min blogg?
 
 
Har du en egen blogg, isf vad heter den?
 
gillar du skolan?
 
har du en bästa vän?
 
Gillar du att fota?
 
Om du gör det, med vilken kamera?
 
Vad är ditt intresse?
 
Vilka andra bloggar läser du?
 
Om du fik 10.000 vad du skulle du då göra med dom pengarna?
 
Favorit färg?
 
husdjur?
 
Vänner / kärlek?
 
Katt / hund?
 
Glass / Godis?
 
Tv / Dator?
 
 
 
OBS! man behöver inte svara på ALLA, men någon kanske?
 

Kommentarer
Postat av: Anna

1. Jag läser alla mina kompisars bloggar , några iaf
2. Nej
3. Sådär
4. Japp
5. Nja , jag brukar nt fota.
6. ...
7. fotboll
8. Din , ellens , julies , ida peterssons
9. Skulle köpt en ipad
10. blå
11. inga
12. svår fråga , men aah , jag vet nt
13. katt
14. godis
15. dator

2012-08-15 @ 12:09:51
Postat av: Stina

1. Jag läser din blogg för du skriver så bra, intressanta grejer, vi har samma intresse (fotning).
2. Ja, jag har en egen blogg, den heter stinaagronberg.blogg.se.
3. Nja sådär!
4. Ja.
5. JAG ÄLSKAR DET ♥
6. Canon PowerShot A2200.
7. Fota & shoppa, samt spela fotboll.
8. Många! Jag skriver bara några av dom. Misselinpalm.blogg.se, ebbaochliza.blogg.se, nellieberntsson.se, elinandstina.blogg.se (min o en kompis) och misslisibell.se.
9. Shoppa kläder, köpa en iphone 4s, köpa en systemkamera.
10. Ljusrosa, svart o grå.
11. Katt o kanin.
12. Både och troor jag.
13. Katt.
14. Godis
15. Dator

2012-08-15 @ 12:30:37
URL: http://stinaagronberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0