Jaha..

..då pratade mamma med mig dörut och Mamma och Min halv pappa har pratat om min födelsedag som är om EXAKT 17 dagar :D   Så jag ska ju önska mig ett objektiv av han då, och då har jag ju sagt att jag vill ha ett där man kan zooma långt! Och han har tydligen checkat lite osv. så mamma sa att han då har hittat ett som inte är canon men endå passar på min kamera som ah man kan zooma långt på osv! Så jag ska kanske gå till han imån om det går, eller ah jag vill det med Liza då. För då vill jag att han ska visa mig vilket det är så jag kan berätta lite om det osv. om jag nu ska få det! :D Ni måste lova mig, att gratta mig på min fördelsedag! :D Jag vill fylla år nu.. men man får alltid vänta 1 år mellan , och 17 dagar, är inte mycket:D
NÄR FYLLER JAG ÅR OM DET ÄR OM 17 DAGAR?..
glömde..
PussaR, Hejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0