början - slut

Min dag..
Först vaknade jag klockan typ 10! Då gick jag upp och kollade lite som jag brukar göra , lite cp men ah!
Sen gick jag up och satte mig vid datorn och började blogga!
Sedan klädde jag på mig osv. och det fick bli detta somsagt :
sen dammsög jag i mitt rum , venne varför men det var riktigt roligt XD
Sen satte jag mig vid datorn IGEN.. och började göra en header , och det fick bli denna ju:
och bytte bakgrund osv typ.Sen målade jag en bild som jag inte har en bild på :(
Efter en stund efter det så åt jag spagetti typ!
efter det gjorde jag massa saker kommer inte ihåg allt.. och senare på kvällen gjorde jag detta :
sen åkte jag till affären med liza och köpte en : Ben&Jerrys
Mumms.. :D
sen kollade jag på Let's dance med mamma oh pappa , myyys^^
Sen satte jag mej vid datorn och nu gör jag detta !
Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0