SYYYYSTEMKAMERAAAAAAAA !

Hajj !
Det har ju nyss varit julafton , och jag fick ganska mycket pengar i julklapp (3500) och jag har alltid gillat att fota och ta kort ! Så idag (måndag) var jag och min mamma och nåra andra i min familj inne i kalmar klickan 9 på morgonen och skulle kolla på en systemkamera till mej då va ! Men vi pratade med en som hjälpte oss att hitta en kamera o så.Så tillslut hitta mamma o jag en PERFEKT kamera.En CANON EOS 600D!!! Väldens bästa !
den kostade ju såklart mer än det jga hade , men mamma köpte rästen åt mej !!
Kameran kostade 5700 tror jag ! Och alla tillbehöver , alltså väskan och minneskort och grejer kostade 2000 , så alltihop kostade ungefär 7500 kronor !
Jag har ju allt VÄRLDENS BÄSTA MAMMA !
NU SKA NI FÅ SE ATT !
FÖRE
EFTER

Kommentarer
Postat av: Ellen

En fråga... Köpte ni till blixten eller fanns den från början? <333;D

2012-03-28 @ 20:55:33
URL: http://eeellensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0