Bilder !

Hejsan!
Som ni redan vet så har jag fått en systemkamera , och en kompis till majj ville att jag skulle lägga ut lite bilder som jag har tagit med den !
Canon . EOS 600D :)
Min bäzza tog denna bilden , vi hade skit kul och då råkade hon bara ta en bild , men den blev lyckad endå 







Denna bilden tog lilla ME ! Inte världs bäst , men nöjd 





Little signe ♥ Love yaa ! Tagen av mejj






Söta Älva , kallad Elvis ♥ Tagen av mejj


Aha , pallar inte lägga ut fler IDAG , men imån ärre ju nyårs afton och DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tar jag foton , det faan ska ni veta !

Kommentarer
Postat av: emmahh

Vacker blogg! Men jag undrar vad hade du för kamera innan din system? :)



Kram <3

2012-03-19 @ 20:35:52
URL: http://emmaalindbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0